خدمات نظارت عالیه و کارگاهی ما شامل برنامهریزی، تعیین روش اجرای کار و کنترل پیشرفت اجرای کار، کنترل کیفیت، رسیدگی به پرداختها و هزینهها و امور حقوقی قراردادها میباشد. اهم فعالیتهای صورت گرفته شامل موارد ذیل میباشد:
1. بازبینی و اظهارنظر در مورد نحوه تفکیک طرح به پروژه و فعالیتهای مختلف
2. تعیین فصل مشترک بین خدمات
3. بازبینی و اظهار نظر نسبت به برنامه زمانبندی کلی اجرای طرح
4. بررسی و تأیید برنامه تأمین نیروی انسانی و ماشین آلات پیمانکاران
5. بررسی گزارش پیشرفت کار ماهانه با جمعبندی گزارشهای واحدهای خدمات مشاوره، دستگاه نظارت، پیمانکاران
6. بازبینی طراحی در صورت لزوم و پیشنهاد تغییرات
7. تعیین روش نظارت و تعیین مراحل بازدید کار
8. تهیه فرمها و مدارک مربوط به آزمایشها، بازدیدهای دورهای کار و صدور گواهی تکمیل کار
9. تهیه فهرست آزمایشهای کارگاهی
10. تهیه فهرست مواد و مصالح عمده و تجهیزات طرح
11. تجدیدنظر احتمالی در نقشهها و مشخصات فنی با توجه به ضرورتهای اجرایی
12. ارجاع خدمات جنبی مورد نیاز طرح در دوره ساخت مانند نقشهبرداری، زمینشناسی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح و ژئوفیزیک
13. خدمات هماهنگی، اجرایی، تحویل موقت
14. تحویل کارگاه به پیمانکاران با همکاری کارفرما و با حضور عوامل نظارت کارگاهی
15. بررسی و یافتن موانع اجرای کار، ارائه راهحل پیگیری برای رفع آنها
16. کنترل ورود و خروج مواد، مصالح، تجهیزات و ماشینآلات
17. انجام بازرسیهای دورهای و تطبیق کارهای اجرایی با نقشهها
18. بازبینی و به هنگام کردن اسناد مالی و حقوقی قراردادها
19. کنترل تغییر مقادیر کارها و مبالغ اضافی یا نقایص پیمانها
20. بررسی و تایید قیمتهای جدید
21. بازرسی و نظارت دورهای و عملکرد طرح در دوره بهرهبرداری آزمایشی (دوره تضمین)
22. رسیدگی به نواقص و معایب در دوره تضمین تهیه فهرست آنها و پیگیری و نظارت و رفع آنها به وسیله عوامل مربوط
23. حصول اطمینان از رفع معایب و تایید آمادگی کار برای تحویل قطعی در پایان دوره تضمین
24. شرکت در هیئت تحویل قطعی و تنظیم صورتجلسه تحویل قطعی